sobota, 8 grudnia 2012

Pomysły na prezent

Hej, hej ;)
Święta zbliżają się wielkimi krokami, śnieg za oknem ach nie mogę się już doczekać.
W telewizji coraz więcej reklam zabawek, świątecznych promocji i ofert. W sklepach na wystawach choinki, bombki i mnóstwo światełek. Osobiście bardzo lubię ten klimat, ale wiem, że nie każdy. Jak jest z Wami? Lubicie przedświąteczny klimat?

Pomyślałyśmy z Martyną, że zrobimy taką małą serię wpisów przedświątecznych.
Dzisiaj mam dla Was kilka pomysłów na prezent. W mojej rodzinie tradycyjnie kupujemy sobie nawzajem prezenty. Największy problem mam zawsze z prezentem dla taty.  Jednak propozycje dla taty zaprezentuję w następnym poście. Dzisiaj będzie kobieco. ;)

No już kończę gadać i podrzucam Wam kilka pomysłów:

Mama, siostra:

  • Pierwsze co mi przychodzi do głowy to kosmetyki. Drogerie zazwyczaj mają bardzo różnorodną ofertę zestawów świątecznych. W tym roku drogeria Hebe oczarowała mnie swoimi propozycjami.
  • Innym pomysłem jest biżuteria. Z tym nie można się pomylić, no bo która kobieta nie lubi błyskotek? ;)
  • Ja osobiście uwielbiam czytać, więc książka dla mnie jest idealnym prezentem. Moja mama ostatnio zaczęła się uczyć niemieckiego, więc pomyślałam, że kupię jej jakiś fajny kurs. Polecam 'Blondynka na językach... (niemiecki)'
  • Fajne rzeczy można też znaleźć w Home&You. Ja mogłabym tam siedzieć godzinami i dosłownie wykupić cały sklep.
  • Można też kupić jakiś ładny kalendarzyk, bo przecież 2013 rok już niebawem. W Empiku można znaleźć wiele ładnych.
  • Inne pomysły: szlafrok, sweter (żeby było cieplutko), czapka, rękawiczki...


No to chyba tyle. Mam nadzieję, że choć trochę Wam pomogłam ;)
Trzymajcie się ciepło. ;)


8 komentarzy:

  1. kocham świąteczny klimat! :D:D

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem chora na Świętomanię :) Uwielbiam ten czas, bo ludzie są dla siebie lepsi, bardziej życzliwi..
    www.poower-puff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwujemy ! U mnie NN tak btw. Prezenty na święta to coś co mnie przeraża.... zero pomysłów...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna notka :)
    właśnie kupiłam coś co znajduje się na Twojej liście mojej mamie ;D
    + obserwujemy? jak zaobserwujesz napisz a i ja zrobię to samo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pomysły na prezenty ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje za obserwacje i ja już obserwuje :)
    będę tu wpadać często i komentować Twoje wpisy z Twojej strony liczę na to samo! :)

    OdpowiedzUsuń