sobota, 13 października 2012

Garnier Body

Od miesięcy borykam się z problemem suchej skóry. Dodatkowo jest zimno i nasza skóra wystawiona jest na dużo prób. Już długo szukałam czegoś idealnego dla mojej suchej skóry. Szczególnie że jest ona wrażliwa i ciężko jest znaleźć coś odpowiedniego. Postanowiłam więc próbować wszystkiego po kolei i wybrałam się do drogerii Hebe. Natchnęłam się właśnie na Garnier Body Nawilżająca Pielęgnacja w 7dni, mus do ciała-winogrona+l-bifidus. Zachęcił mnie bardzo ładnym, świeżym zapachem i nie zastanawiając się długo, wrzuciłam go do koszyka.
Jest bardzo lekki, łatwo się rozsmarowuje, bardzo szybko się wchłania, ciało nie lepi się po nim, zostawia przyjemnie miękką skórę i jest bardzo wydajny. Jak na razie sprawuje się najlepiej w porównaniu z tymi które posiadałam.


xoxo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz